اخبار, قرنیز, مطالب برگزیده

قرنیز چیست ؟

قرنیز چیست؟

قرنیز چیست ؟

 

فهرست مطالب

  • قرنیز چیست ؟

  • انواع قرنیز

  • چگونگی تولید قرنیز

  • ابعاد قرنیز

  • طرح های متنوع قرنیز

  • رنگبندی قرنیز

  • مزایای استفاده از قرنیز

  • نصب قرنیز

  • شیوه ی حمل و نقل قرنیز

  • آسان ترین راه خرید قرنیز


قرنیز چیست ؟

قرنیز چیست ؟ همواره می توانیم به این نکته پی ببریم که خواسته و نیاز شما عزیزان در قالب سوالاتتان نمایانده می شود.که برای پاسخ به چنین سوالاتی همواره باید اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید تا عطشتان سیراب شود.دوستان و همراهان گرامی همواره کوشیده ایم.تا در پایگاه های اطلاع رسانی خود برترین و سودمند ترین مطالب را برای شما عزیزان نمایش دهیم.نوشتاری که به شما مهربانان کمک می کند.تا خریدی را به انجام رسانید که هم موجب ایجاد آسایش و راحتی برایتان شود و هم به واسطه ی کارایی و کیفیت خود سال های سال را در کنار شما عزیزان سپری کند.قرنیز چیست ؟

اساسا از آن رو اقدام به خرید محصولی می کنید.که به این نتیجه ی بسیار مهم و کلیدی رسیده باشید.که کالای مورد نظر با حضور خود در منزل شما زیبایی توامان با کاربرد و کارایی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهد کرد.هنگامی که شما دیوار های منزل خود را با کاغذ دیواری می پوشانید و یا رنگ نو بر تن دیوار هاتان می زنید.به این ننتجه می رسید که اگر شیئ وجود داشت.که به نوعی نقش جدا کننده را میان دیوار و کف زمین داشته باشد و علاوه بر آن از رنگی متفاوت برخوردار باشد،قطعا زیبایی دو چندان نصیب خانه هاتان خواهد شد.

اکنون زمان پاسخ به پرسش اصلی (قرنیز چیست؟) فرا رسیده است.به طور کلی قرنیز را می توان ابزاری نامید.که میان دیوار عمودی و کف تمام شده ی ساختمان قرار می گیرد.تا زاویه را از بین برده و از ضربه،نفوذ آب،رطوبت و و هجوم حشرات جلوگیری کند.از نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی نیز انتخاب قرنیز،نوع،سایز و رنگ آن بر زیباسازی و نمایان شدن زیبایی در محیط مورد نظر تاثیر بسزایی دارد و بسیار پر اهمیت نیز هست.دنیایی تنوع قرنیز ها از بابت طرح و رنگ محدود نیست و شما عزیزان قادر به آن هستید.که با توجه به نیاز مورد انتظار خود و سلیقه ی شخصیتان بهترین و با کیفیت ترین قرنیز ممکن را انتخاب و خریداری کنید.

برای آنکه همواره امکان آن را داشته باشید تا کالایی را که شایسته ی شما عزیزان باشد.خریداری کنید،در واقع محصولی که ارزش محیط خانه شما عزیزان را بداند و به خوبی هر چه تمام تر زیبایی وصف ناپذیر را به مجموع زیبایی های منزلتان اضافه کند.باید به این نکته واقف باشید که از چه عرضه کننده ای خریداری می کنید و آیا فروشگاه و یا شرکت مورد نظر در پی آن است تا بهترین خود را ارائه دهد.و در میان بگذارد تا شما همراهان گرامی احساس راحتی و آسایش داشته باشید یا خیر؟

بنا بر این همواره باید به قانون حاکم بر بازار فروش توجه داشته باشید.(بهترین کالا را باید از قابل ترین عرضه کننده خریداری کرد) زیرا که با توجه به چنین قانونی است که توانایی تجربه ی خریدی سرشار از شادمانی را خواهید داشت.

تلاش ما بر این بوده است تا بنیان گذار سر حد آسایش و آرامش در هنگام خرید هر کالایی برای شما باشیم.و این مهم را تنها با در اختیار گذاردن سودمند ترین اصلاعات به محضر شما عزیزان دست خواهیم یافت.


“خرید بهترین قرنیز ممکن

خرید بهترین قرنیز از FLOORING-CENTER


انواع قرنیز

در این قسمت به شرح چگونگی انوع قرنیز ها و مشخص کردن مزایا و معایب هر کدام می پردازیم.همانطور که بسیاری از شما عزیزان و همراهان گرامی نیز می دانید.به طور کلی هنگامی که در پی طبقه بندی نوع انواع کالا ها هستیم.از اساسی ترین مواردی که می توان به بهبود هر چه بیشتر و پیشروی در فرآیند انجام شدن.این طبقه بندی کمک کند الیاف و مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی آن کالا است.بنا بر این گفته می توان به این نکته ی بسیار مهم هم نیز اشاره کرد.که هر یک از تنوع جنس های اشاره شده برای هر محصولی که باشد.کاربرد و کارایی مخصوص به خود را میطلبد.

از بابتی این کارایی سبب می شود.تا شما عزیزان آن نوع مواد تشکیل دهنده در قالب کالای مورد نظر را بهترین و مناسب ترین نوع جنس برای نوع کاربری خود تلقی کنید.در ادامه ی این مقاله همواره سعی می کنیم.که به اساسی ترین سوال مطرح شده در آن یعنی (قرنیز چیست؟) بهترین و جامع ترین پاسخ ممکن را بدهیم.

انواع قرنیز را بر اساس نوع الیاف و مواد تشکیل دهنده می توان به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

  • انواع قرنیز

  • قرنیز ام دی اف (MDF)

ام دی اف روکشدار

ام دی اف بدون روکش

  •  سنگی

  • گچی

  • سرامیکی

  • پلی استایرن

  • پلی اورتان

  •  چوبی

  •  فومی

  •  پی وی سی


“مزایای قرنیز امی دی اف

مقاوم در برابر رطوبت و حشرات موذی


قرنیز چیست ؟ قرنیز ام دی اف (MDF) :

باید به این نکته اذعان کرد که قرنیز در چگونگی نمایان شدن زیبایی خانه تاثیر به سزایی دارد.یکی از انواع قرنیز ها که بسیار سبب تشدید شدن این زیبایی می شود.قرنیز ام دی اف است که ماده اولیه ی تشکیل دهنده ی آن مشتقات چوبی می باشند.و برای نمایان شدن زیبایی هر چه بیشتر،یک لایه روکش پی وی سی بر روی آن کشیده می شود.

این نوع قرنیز هم به سبب آنکه از نوعی مشتقات چوبی ساخته شده است.قابلیت تمیز شدن با فشار آب مستقیم را نخواهد داشت و برای نگهداری و پاکیزگی آن نیاز به یک دستمال نمدار دارید.با کشیدن دستمال بر روی آن به خوبی شاهد آن هستید.که تمامی لک و یا کثیفی ها پاک خواهند شد.اما نکته ی بسیار جالب در رابطه با قرنیز های MDF آن است.که به سبب آن که روکش PVC را بر تن خود دارند.لک و یا کثیفی را به خود نمی گیرند و مقاومت بسیار بالایی در برابر آنها دارند.

نکته ی بسیار اساسی و مهمی که در رابطه با قرنیز های ام دی اف وجود دارد.آن است که بهتر است آن ها را برای استفاده در منازل مسکونی بر گزینید.زیرا که مراقبت و نگهداری از آن ها بسیار راحت تر و قابل انجام تر خواهد بود.

قرنیز چیست ؟


“قرنیز ام دی ای خام و رنگ دلخواه


قرنیز ام دی اف خام :

اکنون نوبت به معرفی یکی از جالب ترین و همچنین خاص ترین نوع جنس قرنیز موجود در بازار فروش می رسد.آن هم چیزی نیست جز قرنیز امی دی اف خام.اما سوال به جا و مهم آن است.که از چه روی و به چه دلیل به این نوع قرنیز خام گفته می شود؟

خام از آن رو که این نوع قرنیز ام دی اف تنها فرقی که با فرنیز MDF معمولی دارد آن است.که روکش PVC نداشته و بدون روکش تولید می شود.اما آیا این نوعی مزیت است برای اینگونه قرنیز یا عیب؟

خوبی خام بودن چنین قرنیز هایی این است.که شما عزیزان قادر به آن هستید که خود رنگ دلخواه خود را بر روی تن آنها بزنید.و یا اینکه از رنگ طبیعی خودشان بهره ببرید.به سبب این تغییری که قرنیز خام در بزار فروش قرنیز ایجاد کرده است.مشتریان و خریداران قادر به آن هستند که رنگ دلخواه خود را بر کالای مورد نظر خود اعمال کنند.


مقاله های دیگر :

بهترین شرکت های کاغذ دیواری



“قرنیز سنگی و نصب آن


قرنیز چیست ؟ قرنیز سنگی  :

و اما در این زمان نوبت به معرفی قرنیز های سنگی رسیده است.اما مگر می توان از سنگ قرنیز هم درست کرد؟ و اگر می شود آیا این کار منجر به آفریده شدن محصولی زیبا و با کیفیت خواهد شد؟

طبیعتا قرنیز های سنگی را می توان از زیباترین و به نوعی پر هزینه ترین قرنیز های ممکن دانست.اما چرا باید نام کالایی پر هزینه را بر روی آن بنهیم؟

با استفاده از این نوع قرنیز شما عزیزان نه دیگر نگران کثیف شدن آن هستید.و نه دیگر نیاز به نگهداری خاصی از آن دارید.پس آیا کالایی با این همه مزایا و سودمندی ارزش خرید را ندارد؟

لازم به ذکر است.که قرنیز های سنگی را اکثرا در مکان های که سطح زیرین و در واقع کف آنها نیز از سنگ است.استفاده کرده و به کار می برند.

قرنیز چیست ؟



“قرنیز گچی خوب است؟


قرنیز گچی :

یکی دیگر از انواع قرنیز ها که طرفدار زیادی هم ندارد. قرنیز گچی می باشد.اما چرا قرنیز های گچی برای کار کردن در پایین دیوار منازل به شما عزیزان توصیه نمی شود؟ اصلی ترین دلیل این امر آن است.که هنگام کار کردن و نصب این قرنیز ها پیوسته باید حواستان به این نکته باشد.که ضربه نخورند زیرا بسیار شکننده هستند و در گذر زمان هم امکان از بین رفتن و ترک خوردنشان بر اثر رطوبت نیز وجود دارد.طبیعتا کالا هایی از این دست.که علاوه بر ارائه ندادن کاربردی مناسب سبب اسراف هزینه ی شما همراهان گرامی می شود.را خدمتتان توصیه نخواهیم کرد.



“نصب قرنیز سرامیکی


قرنیز چیست ؟ قرنیز سرامیکی :

به یکی دیگر از قرنیز های کمیاب تر و به نوعی نسبتا نا آشنا می رسیم.لازم است اذعان کنیم که قرنیز سرامیکی مزایای بسیار خوبی دارد همانند:ماندگاری بالا،قابلیت تمیز کردن و طرح هایی زیبا.لیکن امری که سبب می شود.تا مشتریان و خریداران نسبت به خرید این گونه قرنیز کمتر استقبال نشان دهند آن است.که چالش های بسیار زیادی در روند نصب آن وجود دارد.که هم تا حد زیادی هزینه ها را افزایش می دهد و هم زمان زیادی می برد.در هر حال قرنیز سرامیکی قابلیت آن را دارد.که زیبایی خانه را چند برابر کند و طبیعتا در محیط هایی که کفشان سرامیک باشد این زیبایی تاثیر گذار تر خواهد بود.

قرنیز چیست ؟



“قرنیز پر فروش


قرنیز پلی استایرن :

در واقع می توان یکی از پر فروش ترین قرنیز های موجود در بازار فروش امروز را قرنیز پلی استایرن نامید.این نوع قرنیز از نوعی مشتقات پلاستیکی بر گرفته از مواد نفتی تهیه و تولید می شود و سپس با استفاده از دستگاه های تولید قرنیز طرح ها و رنگ های مختلف و متفاوتی را به خود می گیرد.و در زیبا ترین حالت ممکن در برابر چشمان شما همراهان گرامی خودنمایی می کند.

قرنیز های برگرفته از پلی استایرن نیز قابل شستشو هستند.و هیچ مشکلی در برابر پاشش آب ندارند.این نوع قرنیز در ابعاد متفاوتی که پر فروش ترین شان 7 تا 10 میلی متر در طول 3 متر هستند تولید و عرضه می شود.



“قرنیز پلی اورتان ارزان است؟


قرنیز پلی اورتان :

قرنیز هایی که از جنس پلی اورتان تولید شده اند.تمامی ویژگی های برتری یک کالای شایسته و مناسب برای سرمایه گذاری و خرید قرنیز را دارند.برای اثبات چنین ادعایی باید خدمت شما عزیزان و دوستان ارجمند این نکته را عرض کنیم.که این نوع قرنیز همواره قابلیت شستشو را داشته،در برابر حرارت بسیار مقاوم است و علاوه بر وزنی سبک استحکام بسیار زیادی دارد.که روند و فرآیند حمل و نقل آن را بسیار راحت تر و آسان تر خواهد کرد.

قرنیز پلی اورتان یکی از بهترین انخاب هایی است.که شما عزیزان در روند خرید کالای مورد نظر قرنیز خود می توانید داشته باشید.

این نوع کالا از نظر در بر نداشتن تنوع رنگی نیز همچون قرنیز ام دی اف خام می باشد.و برای محیط هایی بیشتر استفاده می شود که افراد ساکن در آن قصد داشته باشند.تا رنگ دیوار و قرنیز مشابه هم باشند.



“قرنیز چوبی در سونا؟


قرنیز چوبی :

از انواع دیگر قرنیز که می توان آن را نام برد،قرنیز چوبی است.این نمونه قرنیز همانطور که انتظار می رود از چوب طبیعی ساخته و پرداخته می شود.انواع جنس چوب های پر کاربرد برای تولید قرنیز را می توان چوب های راش،روسی،ترمو وود،کاج و به طور کلی چوب هایی که از وزن سبکی برخوردارند نامید.

اما مکان های که بیشترین کاربرد قرنیز های چوبی را نمایان می کنند.محیط هایی همچون اتاق سونا،منازلی با دکوراسیون تمام چوب،کلبه های چوبی و به طور کلی مکان هایی که نفوذ آب و یا حشرات موذی در آن ها غیر ممکن است،هستند.

قرنیز چیست ؟



“قرنیز پشت چسب دار


 قرنیز فومی :

نوع دیگری از دیگر انواع قرنیز که مدت زیادی نیست وارد بازار فروش شده اند.قرنیز های فومی هستند که از قیمت به صرفه و اقتصادی بر خوردار بوده و برای تعویض سریع دکوراسیون بسیار کارآمد هستند.اما نکته ی بسیار اساسی در رابطه با این نوع قرنیز این است.که طول عمرشان نسبت به دیگر قرنیز ها پایین تر بوده.کیفیت مورد انتظار شما عزیزان را برایتان به نمایش نخواهند گذاشت و از همه مهمتر از تنوع رنگی و طرحی معدودی برخوردار هستند.

اما اگر بخواهیم یکی دیگر از مزایای مهم این نمونه قرنیز را بیان کنیم لازم است.ذکر کنیم که همواره نصب بسیار آسانی را در بر داشته و دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند.که در زمینه ی قرنیز نکته ی بسیار قابل توجهی می باشد.



“محبوب ترین قرنیز


قرنیز پی وی سی :

اکنون این شما و این مشهور ترین نامی که در زمینه ی قرنیز ها و انواعشان به گوشتان بر می خورد.قرنیز های پی وی سی که اشباع شده ترین نوع قرنیز در بازار فروش امروز می باشند.لیکن دوستان گرامی اگر بخواهیم به صورت درصدی و میانگین بیان کنیم از صد در صد قرنیز های موجود در بازار که نامشان را قرنیز پی وی سی می گذارند.تنها کمتر از ده درصدشان را قرنیز پی وی سی تشکیل داده است.و باقی آنها در واقع همان قرنیز های پلی استایرن هستند.

قرنیز های PVC نیز همانند قرنیز های پلی استایرن قابل شستشو بوده.از قیمت مناسب تری بر خوردارند.وزن سبکی دارند،تنوع بسیار زیادی را دارا هستند.و هر آنچه را که از یک کالای قرنیز انتظار دارید را در اختیارتان قرار خواهند داد.


“قرنیز طرح ساده


قرنیز چیست ؟ چگونگی تولید قرنیز :

لازم است به این نکته مستحضر باشید.که تولید محصول و ارائه ی آن به بازار فروش از چالش برانگیز ترین کار های ممکن می باشد.که انجام پذیری آن نیاز به تجربه ی بسیاری دارد.هنگامی که یک کالا به صورت تکمیل شده و در بهترین حالت خود در برابر دیدگان ما قرار می گیرد.پیوسته این سوال در ذهنمان هویدا خواهد شد.که چگونه و از طریق طی کردن چه فرآیندی این شیئ قادر به آن خواهد شد که نوعی کاربرد را به انسان ارائه دهد.

تمامی انتظارات و به نوعی خواسته های ما از یک کالا آن است.که توانایی ارائه دادن کاربردی را که به دنبالش هستیم به ما داشته باشد.برای محقق شدن این امر اصلی ترین موضوع آن است که تولید کننده ی آن یک سری موارد لازم اعم از : نظارت کیفی،استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت،به کار گیری به روز ترین دستگاه ها برای تولید محصول و عرضه به بهترین نحو ممکن را رعایت کند.

قرنیز را می توان جزو دسته بندی کالا هایی دانست.که انسان به صورت روزمره به آن نیاز پیدا نمی کند و بر اثر گذر زمان می توانیم. توانایی مشاهده ی کاربرد آن را داشته باشیم.از این سبب است که به شما همراهان پیشنهاد می کنیم.تا اگر توان لازم برای خرید کالایی دارید که کیفیتی وصف ناپذیر را در زمینه ی خرید قرنیز به شما ارائه دهد و علاوه بر آن از قیمت اقتصادی و بسیار مناسبی هم بر خوردار باشد،به وبسیات FLOORING-CENTER سر بزنید.

قرنیز چیست ؟


“بهترین راه تولید قرنیز

 


ابعاد قرنیز :

در این بخش در صدد آن هستیم .تا به بررسی ابعاد انواع قرنیز ها بپردازیم.اگر بخواهیم معیاری را در تولید قرنیز در نظر بگیریم.که همواره در رابطه با بسیاری از انواع قرنیز صدق می کند،باید اذعان کنیم.که اکثر قرنیز ها به صورت شاخه ای تولید می شوند.

این شاخه ها می توانند از پهنای 7 یا 8 میلی متر تا 12 میلی متر باشند.البته این ابعاد ممکن است در روند تولید برخی از قرنیز ها به منظور حمل راحت تر در باربری ها متغیر باشد.نکته ی مهم دیگر ان است که قرنیز به صورت شاخه ای به فروش می رسد.


“ابعاد مناسب قرنیز


قرنیز چیست ؟ طرح هایی متنوع قرنیز :

هر کالایی برای آنکه در برابر چشمان خریدار و مشاهده کننده اش توانایی اثر گذاری را داشته باشد.لازم است که از طرح و نقشی برخوردار باشد.که زیبایی را به صورت تمام و کمال به مشتریان خود بنمایاند.در زمینه ی دسته کالا های قرنیز همواره قادر به مشاهده کردن انواع بسیاری از طرح ها هستیم.که بسته به جنس و مواد تشکیل دهنده ی قرنیز مورد نظر متفاوت هستند.

اکثر قرنیز ها در بازار فروش امروز از نقش هایی نسبتا ساده برخوردار هستند.از آن رو که به خوبی توانایی ست شدن و مچ شدن با رنگ و یا کاغذ دیواری که دیوار را پوشانده داشته باشند.

اما همانطور که بسیاری از شما مستحضر هستید.نمونه ای از قرنیز ها هستند که طرح خاصی را در بر نداشته و به صورت خام به فروش می رسند.این روند هم مزایایی را در بر دارد و هم عیوب.آن هم به این معنی که مشتری و خریدار خود توانایی رنگ کردن و یا نهادن نقش بر آن را دارد و عیب آن هم از آن رو است که دشواری های مخصوص به خود را برای رنگ کردن دارد.

در هر حال برای برگزیدن طرح و نقش قرنیز مورد نظر خود مشکل خاصی نخواهید داشت زیرا که انواع طرح ها را می توانید در سایت ما بیابید.



“انواع قرنیز


رنگبندی قرنیز :

همانند تمامی کالا های کاربردی که در بازار فروش امروز مشاهده می شوند،قرنیز ها هم در تن پوش انواع رنگ ها خود می نمایانند.تنوع رنگی یک محصول سبب می شود.تا شما عزیزان راحت تر و آسوده تر توانایی انتخاب را داشته باشید.و متناسب با رنگی که دکوراسیون محیط مد نظرتان دارد بهترین و زیباترین رنگ ممکن را بر گزینید.

نکته ای بسیار قابل توجه که در رابطه با انتخاب رنگ قرنیز مورد نظرتان بسیار حائز اهمیت است.آن است.که برای آنکه همواره کالای قرنیز که در منزل خود استفاده می کنید قابلیت نمایاندن زیبایی خود را به حد تمام و کمال داشته باشد.لازم است که رنگی که انتخاب می کنید با رنگ پوشش دیوار ها فرق کند.به این معنا که برای مثال یا چند درجه تیره تر و یا چند درجه روشن تر باشد.

این امر سبب می شود تا قرنیزتان به خوبی خود را نشان دهد و به بهترین نحو ممکن سبب زیباتر شدن خانه و منزل و یا محیط مورد نظر شما عزیزان شود.دوستان و همراهان گرامی رنگ کالایی که در صدد انتخابش هستید.به نوعی اصلی ترین راه تاثیر گذاری از نظر زیبایی را خواهد داشت.

قرنیز چیست ؟



“کاربرد قرنیز


قرنیز چیست ؟ مزایای استفاده از قرنیز :

لازم است این نکته را ذکر کنیم.که کاربرد یک کالا بسته به آنچه از گذشته در رابطه با آن صحبت می شده نیست و به نوعی باید آن محصول در محیز مورد نظر خود قرار گیرد.تا توانایی آن را داشته باشد که بهترین کارایی ممکن خود را به خریدار خود ارائه دهد.

اما اصلی ترین کاربرد ها و مزایای قابل توجه قرنیز ها چیست؟

  1. یکی از مزایای قابل توجه نصب قرنیز آن است.که دیگر لازم نیست نگران رطوبت و یا نم حاصل از شستشوی کف منزل و خانه تان باشید.زیرا که این کالا همواره نوعی محافظ و پوششی است که در برابر نم گرفتگی و رطوبت حاصل از شستشو مقاومت می کند.(البته این نکته در رابطه با قرنیز های قابل شستشو صدق می کند.)
  2. مزیت بعدی این است که برای مثال در اسباب کشی ها و یا جابجایی وسایل منزل اگر به طور اتفاقی ضربه ای به سطح زیرین دیوار ها که با قرنیز پوشانده شده است.وارد شود،صدمه ای به خود دیوار نخواهد زد.
  3. اما از برترین و قابل توجه ترین کاربرد های قرنیز آن است.که در برابر نفوذ حشرات موذی نیز مقاوم بوده و اجازه یه صدمه ناشی از آنها به پارکت و یا سطح چوبی کف منزلتان نخواهد داد.


“طریقه نصب قرنیز


نصب قرنیز :

لازم است بدانید،ضروری است که قبل از نصب کردن هر گونه قرنیز باید سطح دیوار مد نظر خود را به صورت کامل پاک کنید.تا مبرا و خالی از هر گونه گرد و خاک شود.این امر باعث می شود تا محیط به صورت کاملا اساسی آماده ی نصب قرنیز باشد.

برای آنکه از چگونگی نصب انواع قرنیز اطلاع پیدا کنید لازم است لازم است.این نکته را بدانید که هر کدام طریقه ی نصب متفاوتی را نسبت به دیگری دارد.به عنوان مثال قرنیز های پی وی سی و یا کالا هایی از این دست که مواد اولیه شان از مشتقات نفتی بر گرفته می شود.نحوه نصبشان بر روی دیوار های گچی و غیر گچی متفاوت می باشد.

برای نصب این گونه قرنیز بر روی دیوار های غیر گچی لازم به استفاده از میخ یا منگنه برای چفت شده قرنیز بر روی دیوار ندارد.اما اگر قصد نصب کردن این گونه قرنیز را بر روی دیوار گچی داشتید حتما باید علاوه بر چسب از منگنه یا میخ برای محک شدن قرنیز مورد نظر خود بر روی دیوار استفاده کنید.

نصب قرنیز های سنگی و یا سرامیکی نیز بدین طریق است که باید با استفاده از ملات سیمانی و ماسه ای،قرنیز خود را به بهترین شیوه ی ممکن بر تن دیوار مورد نظر بچسبانید.طبیعتا نصب قرنیز های سنگی و سرامیکی زحمت بسیار بیشتری نصب به دیگر گونه های قرنیز دارد.

قرنیز چیست ؟



“بهترین روش نصب


قرنیز چیست ؟ شیوه ی حمل و نقل قرنیز :

همانطور که در بخش های پیشین در رابطه با ابعاد قرنیز صحبت کردیم،بسیاری از شما عزیزان می دانید که قرنیز ها در قالب شاخه تولید می شوند و به همین دلیل نیز حمل و نقلشان چالش هایی را در بر دارد.

اکثرا کالا های قرنیز توسط باربری ها به سراسر کشور ارسال می شوند.روال ما نیز به این طریق است که به محض آنکه سفارش شما ثبت شود و به نوعی از تاریخ ثبت سفارش حدودا و نهایتا 72 ساعت بعد کالای مورد نظرتان را می توانید دریافت کنید.

یکی از برتری های یک عرضه کننده ی قابل و شایسته آن است که توانایی آن را داشته باشد تا در سریع ترین حالت ممکن کالای در خواستی خریدار را به دستش برساند.ما و همکارانمان پیوسته در سایت FLOORING-CENTER کوشیده ایم تا برترین محصولات و باکیفیت ترینشان را در کمترین زمان ممکن خدمتتان ارسال کنیم.


“سریع ترین زمان ارسال


آسان ترین راه خرید قرنیز :

در آن هنگام که قصد خرید یک کالا را می کنید همواره عرضه کنندگان بسیاری را برای بر آوردن خواست و نیاز خود خواهید یافت.اما چگونه می توان یک مرجع و سایت را برای خرید کالایی بر گزید و از کیفیت خدمات و نحوه ی عرضه ی آن مطمئن بود؟

از ملاک هایی که می توان به برتری یک مرجع نسبت به دیگری پی برد آن است که باید نگاهی به پیشینه و سال ها تجربه ای انداخت که عرضه کننده ی مورد نظر مشغول به کار در این زمینه بوده است.

ما و همکارانمان به واسطه ی تلاش و کوشش بی وقفه و پیوسته ی خود کوشیده ایم تا همواره قادر به آن باشیم که بهترین و با کیفیت ترین محصول را خدمت شما عزیزان و همراهان گرامی معرفی و عرضه کنیم.

تلاش کرده ایم تا آگاه باشیم به انواع چالش هایی که بازار دارد و درخواست های شما عزیزان و به این سبب پیوسته با کیفیت ترین محصول ممکن را در قالب قیمتی اقتصادی و به صرفه خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.


“قرنیز از کجا بخریم


سوالات متداول :

آیا قرنیز پی وی سی بهترین نوع قرنیز موجود در بازار است؟

چگونه می توان هنگام مشاهده ی یک قرنیز به جنس آن پی برد؟

قرنیز چند روزه ارسال می شود؟

قیمت قرنیز چقدر است؟

آیا حتما مجبور به استفاده ی قرنیز هستیم؟


“اپراتور ها

ساعت‎ کاری شرکت

همه روزه 7:30‎ الی 12 شب یکسره

جمعه ها 8 الی 9 بعد ظهر

ارتباط با مدیران فروش :

09120321004

09131111361

09130911392

09010000871

09138991552

09133375880

09214414782

09217856671

ارتباط با دفتر مرکزی :

031-33761143

031-33761144

031-33761145

031-33766222

031-33766200

ارتباط با انبار مرکزی :

031-33768119

031-33766371

031-33762638

031-33762763

تاثیر انتخاب رنگ کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

شرکت بازرگانی پارتیکان

PAPER-CENTER

WALL-CENTER

قرنیز چیست ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *